#19 Robert Kranjec!

Dziś autograf bardzo wyjątkowy, a co więcej … na czasie, mianowicie od Olimpijczyka Zimowego. Jest to podpis od Roberta Kranjec - skoczka narciarskiego, reprezentującego barwy Słowenii. Jego dorobek medalowy jest dość efektowny, acz niewielki. Za jego najważniejsze osiągnięcie uważam brązowy medal drużynowy na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2002 oraz na mistrzostwach światach w 2001 roku. Do jego indywidualnych sukcesów zaliczamy złoty medal na Mistrzostwach Świata w 2012 roku. Sportowiec pochwalić się może również pięciokrotnym mistrzostwem kraju. Jako ciekawostkę dodam, że Robert jest wykwalifikowanym fryzjerem, a obecnie zatrudniony jest przez policję w swoim rodzinnym mieście – Kranj. Autograf zdobyłem w mój ulubiony sposób, wysłałem prośbe na messengerze na FanPage Roberta Kranjca. A tu macie link:

FanPage Robert Kranjec

Na koniec chciałbym was serdecznie zaprosić na twittera mojego bloga Autografy Mateusza oraz na Facebooka Autografy Mateusza.

Autentyczność: Tak
Czas oczekiwania: Trzy tygodnie
Dedykacja: Brak
Dodatki: Brak
Koperta: Podpis przyszedł do mnie bez kopert (w formie pocztówki)
Liczba prób: 1
Na odwrocie: To co na odwrocie zwykłej pocztówki



Komentarze

Prześlij komentarz