Wiadomośc do PyeonChang!

Dziś nietypowy czwartkowy post. Z jakiej okazji? A no okazja jest bardzo ważna (to nie z okazji tłustego czwartku) i powinna być znana każdemu wielbicielowi sportu. Dziś rozpoczęły się Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pyeonchang. Z tej niesamowitej okazji postanowiłem napisać prośbe o autograf do naszych skoczków narciarskich - największych faworytów z Polski na zdobicie złota. Prośby wysłałem na Facebooku, dzisiaj rano. A tu macie adresy do FanPagów na jakie wysłałem prośby:
Kamil Stoch - nasz lider do zwycięstwa
Dawid Kubacki - nasz objawiający się talent
Piotr Żyła - mistrz riposty
Stefan Hula - nasz jasny błysk formy, można by powiedzieć ,,się rozhulał''.
Maciej Kot - skryty, wielki talent

O wszystkich odpowiedziach powiadomie was w komentarzu pod postem. A za miesiąc zrobie podsumowanie w poście.
Trzymajcie się i niech duch kibica będzie z wami. Polacy, dajcie czadu!!!

Źródło: Sport.RadioZet.pl

Komentarze

  1. Obawiam się, że Igrzyska nie odbywają się w Pjongjang tylko w Pjongczang... :)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pjongjang

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się to pisze. A sama pani udostępniła wikipedie w której właśnie pisze: Pjongjang.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że Pjongjang to jest Phenian... stolica Korei Północnej, a Pjongczang to jest Peyongczang :) Proszę się głębiej zapoznać z linkiem, który podałam :)

      Usuń
  3. Dziś z rana odpowiedział mi Dawid Kubacki i Stefan Hula. Dawid podesłał instrukcje w jaki sposób można zdobyć jego podpis; koperte zwrotną wraz z prośbą trzeba wysłać na adres Eve-nement Team (post z Kamilem Stochem) i można poprosić o autograf całej drużyny;
    - Dawid Kubacki
    - Kamil Stoch
    - Stefan Hula
    - Jan Ziobro
    Czeka się okoła 2 miesiące. Nie wiem jak wy, ale ja wysyłam. A i jeszcze Hula, on wysłał mi dokładnie to samo. Także pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do zakładki relacja z olimpady. Cześć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymajmy kciuki za naszych olimpijczyków! :D
    Zapraszam do mnie -> http://swiatautografowofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz