#17 Łukasz Piszczek!

Jak wam mija sobotnie po południe? U mnie super. Może to fakt, że wczoraj przyszedł do mnie wyjątkowy autograf od mojego idola - Łukasza Piszczka. Jest to piłkarz polskiej reprezentacji i godny obrońca Borusii Dortmund. Do reprezentowania ojczyzny został powołany w 2007 roku i z orłem na piersi grał już na trzech mistrzostwach Europy, a w tym roku na Mundialu będzie grał po raz pierwszy. Miejmy nadzieję że to będzie pierwszy, świetny i nie ostatni występ Łukasza. Co do kariery klubowej, Łukasz jako senior rozpoczął grę w Hertha BSC, gdzie na 6 lat gry, uczestniczył w 69 meczach. Z Hertha w 2010 roku trafił już do obecenego swojego klubu - Borusii Dortmund. Gra tu już 8 lat i jego kariera wygląda bardzo obiecująco. Rozegrał w barwach BVB 189 meczów i jak na defensora strzelił aż 14 bramek. Jestem bardzo zadowolony z autografu, tym bardziej, że Łukasz złożył na nim dedykacje ,,Dla Mateusza". Autograf zdobyłem wysyłając kopertę zwrotną i prośbę na prywatny adres pilkarza.

Dziękuje również wszystkim za pokonanie granicy 2500 wyświetleń i przepraszam za długą nieobecność. Od teraz posty będą pojawiały się regularnie w sobote o 17:00.

Autentyczność: Tak
Czas oczekiwania: 2 miesiące
Dedykacja: Na jednej karcie ,,Dla Mateusza"
Dodatki: Dodatkowy autograf bez dedykacji
Koperta: Zwykła
Liczba prób: 1
Na odwrocie: Na obu kartach są informacje (na zdjęciach poniżej)










Komentarze

  1. Gratuluję, ale uważam jednak, że nie powinieneś podawać tutaj jego prywatnego adresu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, mógłbyś podać swój adres email do kontaktu lub się skontaktować?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz