#18 Manuel Neuer!

Na początku tego posta bardzo serdecznie chciałbym was zaprosić do obserwowania mojego bloga na Twitterze Autografy Mateusza oraz podziękować za wbicie 3 tysięcy wyświetleń. Wiem, że to nie wiele, ale jak dla mnie ... sporo.

Dziś autograf od jednego najlepszych bramkarzy świata - od Manuela Neure. Jest on podporą, a wręcz murem broniącym bramkę Bayernu Monachium (klubu naszego lidera, rodaka Lewandowskiego). Ma 32 lata, ale to nie znaczy, że jest na schyłku kariery, przeciwnie jest w bardzo młodym wieku w porównaniu z bramkarzem Juventusu, Gianluigi Buffonem (40 lat). W Monachium Manuel rozegrał 187 meczy, a do lidera Bundesligi przyszedł w 2011 z Schalke 04 (kawał dobrej kariery, co nie?) Warto wspomnieć również o karierze reprezentancyjnej i to nie byle jakiej. Bramkarz stoi między słupkami bramki, reprezentacji Niemiec. Zdobył w niej złoty medal mistrzostw świata w Brazylii i brązowy w RPA.
Zdobył już wiele i zdobędzie jeszcze więcej, tego mu życzę. A ja zdobyłem jego autograf wysyłając prośbe z kopertą zwrotną i IRC na adres Bayernu z dopiskiem Manuel Neuer:

Manuel Neuer
FC Bayern München AG
Säbener StraBe 51-57 
D-81547 München
Germany

Autentyczność: Tak
Czas oczekiwania: Miesiąc i tydzień
Dedykacja: Brak
Dodatki: Brak
Koperta: Moja zwrotna
Liczba prób: 1
Na odwrocie: Informacje i nadrukowany podpis (na zdjęciu poniżej)






Komentarze

Prześlij komentarz